Модуль - I
Основні засади сучасної системи вищої освіти
(25-27 березня 2021 року)
1 кредит
-
25.03.2021, 14.30 - 18.50 (Четвер)
(14.30-15.50) Вітальне слово, очікування від курсу.
(16.00-18.50) Національна рамка кваліфікацій, відповідність рівню освіти, компетентнісний підхід, студентоцентроване навчання. -
26.03.2021, 14.30-18.50 (П'ятниця)
(14.30-17.20) Результати навчання, професійні кваліфікації, освітні та професійні стандарти.
(17.30-18.50) Розроблення ОП: політики, рамки, алгоритм, учасники, результати. -
27.03.2021, 10.00 - 15.50 (Субота)
(10.00-11.20) Вимоги до розробки навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін. Розробка освітніх програм і матриці відповідності програмних результатів навчання, освітніх компонентів.
(11.30-12.50) Алгоритм удосконалення робочої програми навчальної дисципліни.
(13.00-14.20) Методичне забезпечення навчального курсу. Силабуси.
(14.30-15.50) Забезпечення якості вищої освіти та внутрішня система оцінювання якості освіти.
В рамках модулю буде можливість ознайомитись з особливостями розвитку системи вищої освіти, навчитись працювати зі стандартами вищої освіти та національною рамкою кваліфікацій, розробляти і вдосконалювати освітні програми, навчально-методичне забезпечення та навчальні курси.
Модуль - II
Сучасні IT-компетентності
(15-24 квітня 2021 року)
3 кредити
-
15.04.2021, 14.30 - 18.50 (Четвер)
(14.30-15.50) Інформаційні технології в освіті як складова програми підвищення кваліфікації викладачів ЗВО. Перспективи розвитку інформаційних систем в ЗВО.
(16.00-17.20) Особливості організації дистанційного навчання: платформи, методологія викладання.
(17.30-18.50) Google-сервіси для продуктивності та співпраці -
16.04.2021, 14.30 - 18.50 (П'ятниця)
(14.30-17.20) Масові онлайн-курси, як створити власний відео-курс, що для цього потрібно, технічні вимоги, як записати, яка тривалість відео, які завдання і тд.
(17.30-18.50) Managing literature with Zotero. Finding and working with open access literature and data. -
17.04.2021, 10.00 - 11.20 (Субота)
(10.00-11.20) Використання платформи moodle у роботі викладача: Загальна характеристика середовища moodle. Переваги використання платформи для викладача\Університету. Приклади змішаного навчання та особливості дистанційної навчання та використання електронного навчального курсу. Знайомство зі зразками організації курсу на платформі moodle.
-
17.04.2021, 13.00 - 17.20 (Робота в групах)
(11.30-12.50; 13.00-14.20; 14.30-15.50) Електронний навчальний курс: створення, параметри курсу, обов’язкові складові. Структура та редагування курсу, способи зарахування студентів. Огляд та застосування інструментів електронний навчальний курсу (“ресурси”).
(13.00-14.20; 14.30-15.50; 16.00-17.20) Огляд та застосування інструментів у електронному навчальному курсі (“діяльності”).Формулювання тестових завдань, типи завдань, банк завдань. -
22.04.2021, 14.30 - 18.50 (Четвер)
(14.30-15.50) Ефективна візуалізація засобами інфографіки (робота з сервісами Infogram, Easelly, Venngage). Відео в навчальному курсі (робота з сервісами прямого ефіру YouTube, OBS, Screencast-o-matic, OfficeMix, EdPuzzle)
(16.00-17.20) Інтерактивні сервіси в аудиторії та онлайн-курсі (робота з сервісами Kahoot, PollEverywhere, Socrative). Співпраця та комунікації в онлайновому середовищі (робота з сервісами Padlet, Slack). Інструменти навчання, закріплення та перевірки знань (робота з сервісами Quizlet, StudyStack, LearningApps)
(17.30-18.50) Хмарні сервіси MS Office 365, спільна робота з документами. Сховище One Drive. Організація групової роботи в MS Teams. -
23.04.2021, 14.30 - 18.50 (П'ятниця)
(14.30-15.50) Хмарні сервіси MS Office 365, спільна робота з документами. Сховище One Drive. Організація групової роботи в MS Teams.
(16.00-17.20) Google Scholar, Scopus.Web of science. Призначення, реєстрація, користування
(17.30-18.50) Академічна доброчесність. Програмне забезпечення для боротьби з плагіатом. -
24.04.2021, 10.00 - 12.50 (Субота)
(10.00 - 12.50) Moodle: Q&A
Після проходження модулю викладачі зможуть імплементувати сучасні технології до навчального процесу,організовувати онлайн навчання та створювати електронні курси.
Модуль - III
Професійні комунікації викладача: психолого-педагогічні засади
(21-29 травня 2021 року)
1 кредит
-
21.05.2021, 14.30-18.50 (П'ятниця)
(14.30-15.50) Викладання як діяльність: розвиток особистого досвіду.
(16.00-17.20) Етика у викладанні.
(17.30-18.50) Психологічні проблеми самовдосконалення педагогa. -
22.05.2021, 10.00-14.20 (Субота)
(10.00-13.20) Психологія спілкування педагогічного працівника.
(13.00-14.20) Профілактика та корекція професійного вигорання у викладачів вищої освіти. -
28.05.2021, 14.30-18.50 (П'ятниця)
(14.30-15.50) Інноваційні форми проведення лекційних і практично-семінарських занять.
(16.00-17.20) Тренінгові технології в навчанні дорослих.
(17.30-18.50) Використання методів Open space та Eduscrum у освітньому процесі. -
29.05.2021, 10.00 - 14.20 (Субота)
(10.00-11.20) «Work-life» баланс та основи психічного здоров’я.
(11.30-12.50) Стилістика сучасних навчальних презентацій.
(13.00-14.20) Методологія складання тестових завдань
Модуль буде цікавий як для молодого, так і досвідченого викладача. Адже дозволить прокачати свої педагогічні навички та вміння.
Модуль - IV
Медіаграмотність, інформаційна гігієна та можливості міжнародної комунікації
(10-12 червня 2021 року)
1 кредит
-
10.06.2021
14.30 - 18.50 (Четвер)
-
11.06.2021
14.30 - 18.50 (П'ятниця)
-
12.06.2021
10.00 - 14.20 (Субота)