Школа 3 (27.01.2022 – 4.06.2022)

"Система вищої освіти України. Академічна доброчесність"

Модуль - I

Кількість кредитів: 1 кредит (30год)

З них: 22 год. (теорія – лекції) та 8 год. (практичне завдання – самостійна робота) 

По завершенні модулю –  тестування (кожен спікер готує по 6 тестів по темі своєї лекції)

  • 27.01.2022(Четвер)

    (14.30-15.00) Вітальне слово та організаційні моменти.
    (14.30-15.50) Вступ до Модулю. Система вищої освіти, тенденції розвитку та інтеграції в європейський освітній простір.
    (16.00 -17.20) Вимоги до розробки навчально- методичного забезпечення навчальних дисциплін. Розробка освітніх програм і матриці відповідності програмних результатів навчання, освітніх компонентів.
    (17.30 - 18.50) Алгоритм удосконалення робочої програми навчальної дисципліни. Методичне забезпечення навчального курсу. Силабуси.

  • 28.01.2022(П'ятниця)

    (14.30-17.20) Компетентнісний підхід та студентоцентроване навчання: термінологія, методологія, інструменти. Рамки кваліфікацій та стандарти.
    (17.30-18.50) Оцінювання результатів навчання: критерії та інструменти, методи і способи ефективної комунікації та зворотній зв’язок зі студентами
    (19.00-20.20) Забезпечення якості вищої освіти в Україні: ключові засади.

  • 29.01.2022(Субота)

    (10.00-11.20) Академічна доброчесність та її вплив на академічну культуру та якість освіти.
    (11.30-12.50) Дотримання права інтелектуальної власність як прояв академічної доброчесності.
    (13.00-14.20) Плагіат. Виявлення плагіату, антиплагіатні програми
    (14.30-15.50) Основи академічного письма. Основні правилами використання оригінальних текстів, цитування і оформлення як основний превентивний засіб недопущення плагіату.

"Soft Skills компетенції викладача вищої освіти"

Модуль II


Кількість кредитів: 1 кредит (30год) З них: 16 год. (теорія – лекції) та 14 год. (практичне завдання – самостійна робота) 

По завершенні модулю – домашнє завдання у формі тестування.
Модуль містить вибіркові дисципліни

  • 7.04.2022(Четвер)

    (14.30-15.50) Необхідність формування м’яких навичок викладача в умовах дистанційного /змішаного навчання. Soft skills & Hard Skills компетенції: особливості/відмінні риси.
    (16.00-17.20) Емоційний інтелект та його складові.Як справлятися з негативними емоціями.
    (17.30-18-50) Самоменеджмент - основи планування, цілепокладання, інструменти тайм-менеджменту.

  • 8.04.2022(П'ятниця)

    (14.30-15.50) Психологія спілкування педагогічного працівника.
    (16.00-17.20) Конфлікти - менеджмент. Профілактика та робота з конфліктами, способи подолання.
    (17.30-18.50) Профілактика та корекція професійного вигорання у викладачів вищої освіти.

  • 9.04.2022(Субота)

    (11.30-12.50)
    Одна з трьох дисципліни на вибір:

    1)Робота в команді – командоорієнтованість. Ефективна взаємодія, грамотне делегування, налагодження продуктивної співпраці.
    2)Баланс роботи та особистого життя викладача в умовах дистанційного навчання.
    3)Асертивність - впевнена поведінка, особисті кордони та вміння говорити «ні».

"Інформаційні технології в освітньому процесі"

Модуль III

Кількість кредитів: 1.5 кредит (45год)
З них: 20 год. (теорія – лекції) та 25 год. (практичне завдання – самостійна робота) 

4 вибіркових дисциплін – обрати 3

 

  • 28.04.2022(Четвер)

    (14.30-15.50) Інформаційні технології в освіті як складова програми підвищення кваліфікації викладачів ЗВО. Перспективи розвитку інформаційних систем у ЗВО.
    (16.00-17.20) Особливості організації дистанційного навчання: платформи, методологія викладання.
    (17.30-18-50) Стилістика сучасних навчальних презентацій. Сервіси: Slides, Piktochart, Keynote, Crello, Canva Prezi.

  • 29.04.2022(П'ятниця)

    (14.30-15.50) (16.00-17.20) Хмарні сервіси MS Office 365, спільна робота з документами. Сховище One Drive. Організація групової роботи в MS Teams. .
    (17.30-18.50) (19.00-20.20) Масові онлайн-курси, як створити власний відео-курс, що для цього потрібно, технічні вимоги, як записати, яка тривалість відео, які завдання і тд.

  • 30.04.2022(Субота) - вибіркові дисципліни (три з п’яти).

    (11.30-12.50) Google-сервіси в роботі викладача
    (13.00-14.20) Managing literature with Zotero. Finding and working with open access literature and data.
    (14.30-15.50) Ефективна візуалізація засобами інфографіки (робота з сервісами Infogram, Easelly, Venngage).Відео в навчальному курсі (робота з сервісами прямого ефіру YouTube, OBS, Screencast-o-matic, OfficeMix, EdPuzzle).
    (16.00-17.20) Інтерактивні сервіси в аудиторії та онлайн-курсі (робота з сервісами Kahoot, PollEverywhere, Socrative). Співпраця та комунікації в онлайновому середовищі (робота з сервісами Padlet, Slack). Mentimeter Інструменти навчання, закріплення та перевірки знань (робота з сервісами Quizlet, StudyStack, LearningApps)

"Можливості викладача при використанні платформи Moodle"

Модуль IV

Кількість кредитів: 1 кредит (30год)
З них: 20 год. (теорія – лекції) та 10 год. (практичне завдання – самостійна робота) 

По завершенні модулю – залікове завдання (створення навчального курсу в системі Moodle).

  • 12.05.2022(Четвер)

    (14.30-15.50) Використання платформи Moodle  у роботі викладача: Загальна характеристика платформи та переваги її використання для викладача Університету. Знайомство зі зразками організації курсу на платформі Moodle.
    (16.00-17.20) Електронний навчальний курс: створення, параметри курсу, обов’язкові складові.
    (17.30-18-50) Структура та редагування курсу, способи зарахування студентів, формування груп/підгруп.

  • 13.05.2022(П'ятниця)

    (14.30-15.50) Огляд та застосування інструментів в електронному навчальному курсі («Ресурси»).
    (16.00-17.20) Огляд та застосування інструментів в електронному навчальному курсі («Глосарій», «Форум», «Чат» «Вибір», «Зворотній зв’язок», «Урок»).
    (17.30-18.50) Огляд та застосування інструментів в електронному навчальному курсі («Завдання» ‘Семінар’). Налаштування оцінювання. Журнал оцінок.

  • 14.05.2022(Субота)

    (10.00-11.20) Тестові технології.
    (11.30-12.50) Формулювання тестових завдань, типи завдань. Наповнення Банку питань, категорії.
    (13.00-14.20) Тестовий контроль в електронному навчальному курсі, налаштування параметрів. Результати проходження тестування.
    (14.30-15.50) Moodle: Q&A.

"Педагогічна інноватика
Професійний(науковий) бренд викладача"

Модуль V

Кількість кредитів: 1.5 кредит (45год)
З них: 26 год. (теорія – лекції) та 19 год. (практичне завдання – самостійна робота)

По завершенні модулю – створити CV (англійською мовою) або профіль у LinkedIn, або ORCID, або персональна сторінка на сайті факультету.

26-27 травня 2022 року

  • 26.05.2022(Четвер)

    (14.30-15.50) Бренд Університету та його основні атрибути. Соціальні мережі, як трендовий інструмент промоції освітніх послуг.
    (16.00-17.20) Інноваційні форми педагогічної діяльності. проведення лекційних і практично-семінарських занять.
    (17.30-18-50) Тренінгові технології в навчанні дорослих.

  • 27.05.2022(П'ятниця)

    (14.30-15.50) Інформаційна гігієна працівника ЗВО.
    (16.00-17.20) Етика у викладанні.
    (17.30-18.50/Вибіркова) Персональні сторінки викладачів на порталі Університету.

2-4 червня 2022 року

  • 2.06.2022(Четвер)

    (14.30-15.50) Таємниці успішних курсів/програм: від ідеї до вдалого вибору. Викладач - як лице програми.
    (16.00-17-20) (17.30-18.50) Інфомедійна грамотність.
    (19.00-20.20/Вибіркова) Формування профілю у Linkedin

  • 3.06.2022 (П'ятниця)

    (14.30-15.50) Самопрезентація - імідж , особистий бренд та презентація себе.
    (16.00-17.20) (17.30-18.50) Освітні програми ЄС та можливості для викладача українського університету.
    (19.00-20.20/Вибіркова) Eduscrum та Open space в навчальному процесі ЗВО.

  • 4.06.2022 (Субота)

    (10.00-11.20) Психологічні проблеми самовдосконалення педагога.
    (11.30-12.50) Викладання як діяльність: розвиток особистого досвіду.
    (13.00-14.20/Вибіркова) Researcher ID, ORCID: реєстрація та переваги.

22 червня - Урочисте завершення курсу

Залишити відповідь